Monday 6 June 2011

FILEM DI PANGGUNG DAN FILEM DI RUMAH

Dewasa ini banyak filem-filem yang masuk panggung & boleh dikatakan hampir setiap minggu ada sahaja filem baharu yang masuk pawagam. Ada filem yang memang aku nak sangat tengok kat panggung wayang gambar (pawagam) tetapi tak berkesempatan di saat-saat akhir. Jadi tunggulah bila di download dalam hard disk. Filem mana yang aku dah tengok...jom semak



Kawan aku yang sibuk nak tengok cerita ni, tapi aku yang dapat tengok dulu. Aku pergi dengan aik dan abang ipar aku. Kita orang tengok kat Galaxy Ampang. Best jugak cerita THOR ni.

Rasanya tak sanggup nak tengok kat panggung dengan skrin besar gajah gitu....


Drama dia memang I follow tapi filem ni aku tak bernafsulah nak tengok kat pawagam.


Lu Langsi Lu Mati tapi gua tak sempat tengok lu daa....

Cerita CUN ni kelakar dan sarat dengan mesej dan sindiran sebenarnya.


Tak rugi tengok dan kalau tak tengok rugi....

No comments: