Saturday 4 June 2011

APA YANG DIREMBAT DI PBAKL 2011

Dibawah ni merupakan sebahagian koleksi yg sempat aku hadiahkan utk diri sendiri. Ada buku yg memang aku dah aim sejak berbulan2 yg lalu...jom kita tengok apa yang aku beli.....


ni semua koleksi utk PBAKL 2011


dari Karnadya...penerbit ni special sikit dalam hidup aku.....kenapa? Tunggu.....!!!!

buku adik aku dr Fajar Pakeer...yg kecil je aku belanja


Novel2 remaja dr Fajar Pakeer..ni aku punya utk terokai pasaran buku

M.A.I.D je yg aku beli. AD+IZ utk kawan adik aku dan satu lagi dia punyalah!

daripada PTS pulak. Buku Cikgu Paling Gempak tinggal dua naskah je masa aku rembat...tak lama ada sorang budak ambil dan...meletup!! Habis wok....

Katalog novel2 Alaf21

Buku motivasi dan agama yg adik aku beli....aku nak beli buku2 macam ni TAPI masalahnya aku tak tahu nak beli buku apa? Ada ke patut cm tu kan????

Ni bahan bacaan masa sekolah dulu lah...adik aku punye gak....


Dara.com edisi terbaharu dan dua novel dari Buku Prima..dua2 novel terlaris di pasaran wok!!


Buku kanak2 utk anak saudaraku yg berlima tuh.....


Yang ni aku punya iaitu dua buah antologi cerpen dari Abu Hassan Morad yg terkenal dgn jalan cerita yg berunsurkan keislaman dan satu lagi dari Khadijah Hashim juga antologi cerpen.


Untuk anak saudara gak....


Koleksi Ana Muslim. Beg yg sama aku beli thn lepas (nak ganti sebab dah putus tali). Novel kanak2 untuk anak saudaraku Nur Rasyiqah, bookmarks untuk novel2 yg tiada bookmarks lah kan dan button badge untuk koleksi jew..


Kupon yg kononnya utk beli buku2 kat Karangkraf...sudahnya tak guna langsung sebab sampai kat situ dah pokai + sakit tangan mengangkut bebg-beg plastik yg penuh dgn buku.



MASALAHNYA....!!!!





Bila pula aku nak habiskan semua buku2 ni sedangkan buku yg tahun lepas pun masih ada yg aku tak sentuh lagi. Eh, adalah! Sekadar sentuh untuk kemas dan bersihkan habuk sahaja lepas itu simpan balik dalam almari yang dah sarat-marat tu lagi padat dan sendat......


P/S: NI ENTRI LAMA YANG TAK SEMPAT DIUP-DATE MENGIKUT JADUAL. JADI BAHASA MEMANG TAK BERAPA NAK DIJAGA.....(seperti yang diwar-warkan sebelum ini)

No comments: