Friday 29 October 2010

TENGOK AJELAH

Ni wajah-wajah yg seringkali menarik perhatian aku untuk membaca kisah mereka...kebanyakannya berubah dari rakyat biasa bertukar kepada puteri raja yg dikenali ramai (kecuali Sweden yg memang dr golongan raja)...

Artikel tentang mereka memang aku kumpul dan kisah perkahwinan pasangan dari Denmark dan Sepanyol yg berdekatan tarikhnya pernah dimuatkan dlm sebuah majalah dan aku pun teruja nak membelinya (kekal dlm simpanan aku hingga ke hari ini). Aku suka tgk dorang2 bertransformasi macam kisah2 dongeng yg sering dilonggokkan kepada kita masa kecik-kecik dulu....

Cuma dongeng yg mereka dengar berlaku kepada mereka...itu aje lebih dan kurangnya...kisah antara mereka dan kita....selamat menonton gambar yg aku susun mengikut 'favourite princess' aku...



PUTERI DIANA

PUTERI MARY (DENMARK)
Aku paling suka tgk gaya dia dan kisah 'fairytales' dia

PUTERI MASAKO (JEPUN)

PENGIRAN ANAK SARAH (BRUNEI)

PUTERI LETIZIA (SEPANYOL)

PUTERI VICTORIA (SWEDEN)

PERMAISURI RANIA (JORDAN)

PUTERI METTE-MERIT (NORWAY)

PUTERI MAXIMA (BELANDA)

PUTERI MATHILDE (BELGIUM)

PUTERI MADEILINE (SWEDEN)
AZRINAZ
dia juga pernah berada dlm senarai aku sebab baju dia cantik2....

No comments: