Saturday 9 October 2010

CITER RAYER...

Hari raya ari tu aku tak ka mana pun kan...dok umah aje setiap malam kitaorang (aku dan kakak aku) dik layan citer hantu Indon ni...macam berani sangat kan tapi nak tgk gak....cerita dorang kan memang seram giler.....sampai kadang2 aku tertunggu bila citer hantu ni nak start dan siap ambik port ari ni filem apa sok apa....aduh...aduh....aduh....
Ada...ada part yg memang terkejut jantung aku dibuatnya....ada yg kelakar sampai naik pecah perut kitaorang ketawa...aik citer hantu pun ada yg kelakar ke...dan ada gak babak yg berunsur berahi...(yg ni tak berapa ok nak tgk lebih2 abah dgn abang ipar aku ada sekali...segan oiii)....
Kat bawah ni antara beberapa buah filem yg aku tgk masa raya ari tu kat Saluram Astro Prima...(ya ke?) betul lah tu kot....

Sundel Bolong( bolong tu sebab perut dia berlubang...bolong jadinya)

Malam Jumat Kliwon (kita sebut Jumaat kan...)

Hantu Ambulance (citer ni ada bhgn yg seram gilerr)

Dendam Kuntilanak

Beranak Dalam Kubur
(Hantunya Dewi Persik atau Julia Perez..ala penyanyi dangdut yg nak lawan goyang dgn Inul tu...goyang gergajilah...goyang gerudilah...)

40 Hari Bangkitnya Pocong


Gambar Qaseh Nuraina dan member aku Ain masa malam raya ari tu...







No comments: