Sunday 3 October 2010

MAJLIS KAWEN ZAI


tepung tawar pengantin yg kelakar ni....hehe


rasanya ni ayah pengantin lelaki..


gambar pelamin dlm rumah...coklat dan putih


raja sehari dan pengiring cilik


di meja makan beradab


org soh pandang kamera laki dia pandang tempat lain plak


aku bergambar dgn pengantin...


hadiah utk tetamu

Hari ni kawan aku merangkap jiran sebelah blok bersanding. Sib baik keje ptg so dapatlah kau pergi majlis dia. Dia jemput secara rawak je tampsl kat papan kenyataan blok aje...tapi sebab dah kenal aku pergilah. Dalam kul satu lebih aku ngan my family gi makan dan kul dua dia bersanding...sepersalinan coklat dan putih. Macam tak percaya je dia dah kawen bila mengenangkan mcm mana kita orang boleh jadi sahabat.

Aku dan Zai (pengantin perempuan) dulu pernah tuisyen di tempat yg sama iaitu di rumah jiran aku (kat blok aku) masa kita orang darjah enam. Masa tu setakat tegur2 biasa je tak adalah rapat sangat. Kalau jumpa setakat hai hai bye bye aje. Lepas tu tak sangka pergi kem PKSN di Sabak Bernam, Selangor sama2. Kat sana kita orang jadi rapat sampailah ke hari ini.

Sekarang masing2 sibuk jadi jaranglah nak sembang ke berjumpa ke... sesekali terserempak tu adalah tegur menegur.. akhirnya dia kawen dulu antara kami berempat yg rapat di kem tu...opsss!! Dia yg kedua kawen sebab yg pertama Wan Rosnani yg khabarnya sudah ada dua cahaya mata. Tinggallah aku ngan Nurul Huda....entah2 esok lusa kot hehehehe.....amin....

Di sini aku letak beberapa gambar di majlis siang tadi...jom layaaaannnn..............

No comments: