Friday 22 October 2010

PERHIMPUNAN BULANAN - 19.10.2010 - BHGN 2

Ni gambar2 masa jabatan kita orang anjurkan perhimpunan bulanan. Dorang nak tema hitam putih terpaksalah aku pergi cari kain wat baju. Benda ni dah rancang lama sebab tu aku sempat nak gi hantar kat tukang jahit...majlis tu pun berjalan dgn baik dan very big boss pun rasanya hepi jer....jom kita tgk gambar2 ni...follow me...

agak2 korang yg mane satu pilihan hati ku...
uwaaaa tidakkkkk!!!!!! (gurau2 jer yer)
aku dgn kak Faezah tpi apasal dia pejam mata (ntah2 dah terlena kot tapi nak bergambor gak)

bersama Kak Nor sorang baju putih sorang baju hitam...macam simbol ying dan yang plak aku tgk

muka sememeh jer sume ni...

tgk lah muka masing toyer je aku rasa....jenuh tunggu lame very big boss tak sampai2 lagi

Kak faezah, Kak Malisa dan CC (Kak Saras)

bilalah kita orang nak nyanyi hihhh!!!!!

En.Nizam dah siap sedia nak mensumbangkan suaranya tu...siap cipta lagu baharu lagi tuuu...tapi lagu tu memang best...gempak siut!!

Pegawai aku, Pn.Zuraina dpt anugerah pekerja contoh(baharu balik dr China adalah bg ole2 kat kitaorg ni)

sume jabatan beratur

sesi ramah mesralah sangat tu...

Jabatan .............tapi tak sume yg ada

Ntah apa yg bagus sgt aku pun tak tahu buat ajelah bila disuruh tu...

No comments: