Wednesday 20 October 2010

JOM TENGOK LAGI....

Ni aku letak lagi gambar kapal terbang...agak2 korang mesti tanya kenapa aku sibuk-sibuk nak letak gambar harta yg bukan milik aku pun dlm beberapa entri ni...rajin benor aku cari gambar kat internet kan..jelajah dari satu blog ke blog yg lain semata-mata nak cari gambar dan letak dalam blog aku ni...apa
kejadahnya kan...
Baik aku cari gambar lain kan...letak gambar sendiri ke pun ok gak kan...jangan risau sebab gambar aku yg terbaharu akan diup-datekan dan ditempek dalam entri yg akan datang...kalo rajin tunggulah yek...
Berbalik kpd soalan tadi...
Kenapa dia?
Kenapa bukan yg lain?
Apa kaitannya dgn aku?
Kenapa rajin sangat cari gambar kete2 dia nih?
Jawapannya....
Entahlah aku sendiri pun tak tahu...dalam boring dok tgk facebook aku terfikir nak cari gambar wanita yg pernah dekat dengan tuan punya harta menda ni jadi lepas satu laman sesawang aku aku klik utk tgk2 aje...lepas tu rasa nak letak dlm blog...lepas tu rasa nak letak gambar kereta dia yg beribu-ribu tu di sini...lepas tu rasa nak cari lagi...dan entah lepas rasa yg ke berapa entah aku pun tak tahu...saja nak tgk koleksi kereta2 miliknya...
kapal terbang lagi....

Masjid

Ni 'Teratak Buruknya' aik...ada nampak buruk ker.....ke mata aku yg rabun

No comments: