Monday 18 October 2010

HARI TERINDAH MENJELMA JUGA

Hari ni aku rasa heeeeeppppiiiiiiiii sesangggggaaaaaatttt......akhirnya impian aku akan menjadi kenyataan tak lama lagi. Syukur pada Allah s.w.t yg telah memberikan aku kekuatan untuk melakukannya biarpun aku rasa tidak mampu pada awalnya.
Walau pun proses ini mengambil masa yg lama bagi aku tapi itu semua tak menjadi masalah sebab aku berjaya!!! Kredit gak utk adik aku, Syiqeen sebab sudi nak membantu aku serba sedikit dalam usaha aku tu... (nanti Alang belanja kat Pesta Buku tahun depan yek...)

Aku rasa kalau aku mengandung (contohnya ajer) ni dah lamer masuk surat khabar sebab lame beno nak tunggu harapan jadi kenyataan seperti hari ni. Bayangkan dari awal tahun hari itu aku berusahan perah idea dan keringat...tercapai juga...sekurang-kurangnya aku nak cikgu , keluarga dan kewan2 aku bangga dengan diri kau (aku tahu ada cikgu yg sedikit kecewa sebab aku tak dapat keputusan bagus dalam subjek yg diajarnya masa STPM dulu)

Suspender tak!!! Hehehe....nanti aku sambung lagi sebab aku tak sabar nak balik dan khaborkan kepada kuarga aku (sebelum ni yg tahu hanya adik aku je. Dah ada bukti baharu nak tunjuk dekat dia orang sume...baharu gempak beb!!!)

Chow....!!!...Salam....

2 comments:

HAFIZ LATIFF said...

Assalamualaikum w.b.t.

Tahniah! Judul 'anak' awak apa ek? Jumpa di Pesta Buku 2011 nanti! =)

Rehanz said...

Aik mane tahu ni? Tak tahulah kalo dorang nak ubah nama 'baby' tu. Kita letak XPDC Ke Gunung Bubu. Insyallah kalau panjang umur nanti kita jumpa kat sana yek...