Friday 8 October 2010

BIRTHDAY NURUL JANNAH - 25.9.2010


  ni keje adik aku yg sibuk soh pakai topeng ni...


rencah nasi lemak
tembikai

ayam goreng (aku rasa mcm terbalik aje gbr ni...layan ajelah ek)





aku dan nurul












anak bapak

mak dgn nurul

besday kek

nurul jannah dgn mak aku

'aunt' dia pun nak bergambar gak...




25 Sept yg lalu ada wat majlis hari lahir utk anak buah aku yang keempat dari anak kakak aku yg kedua...faham tak amenda yg aku tulis ni, tek berbelit2 kan... Genaplah dia 4 tahun dan sgt cerdik budaknya. Dia cepat 'tangkap' apa yg kita ajar jadi kenalah ajar perkara yg elok2 kalo tak dia akan ikut yg sebaliknya yg kita buat
Bila tanya nak sekolah kat mana, jawapan dia satu aje iaitu Smart Reader Kids. Amboi....nak sekolah situ! Kalau mak bapak dia mampu apa salahnya kan nak hantar dia kat situ. Semoga dia membesar menjadi anak yg solehah dan pintar macam mak cik dia hehehe.........(perasan bagus je aku ni kan!)........

No comments: