Saturday 1 January 2022

1.1.2022 - TESCO AMPANG (BHGN ) 2


Muhammad dan Aku







Kita orang berempat je!



Teringin makan ABC

Nampak sedap kan!

Kita sambung semula gi kedai cermin mata lepas makan



Lepas tu pergi kedai Maxis untuk beli telefon dengan harga RM1  (kontrak 2 tahun) sebab patutnya aku pergi bulan Ogos tahun lepas tapi sebab PKP dan PKPB jadinya aku tak adalah nak pergi beli dan aku pun dah lupa dan bla..bla..bla.. tahun 2022 baharu aku pergi. Kira dah rugi masa jugalah sebenarnya! 


Kebetulan sebelum masuk Tesco tu ada pula yang jual baju, seluar, kardigan dll jadinya aku belilah sehelai untuk Mr.A sebab ni kain jersi kan. Tak adalah panas sangat kan sebab kereta dia 'aircond' rosak



Aku beli seluar palazzo ni sekali dekat Tesco - ni pun aku dah gi potong sebab labuh sangat


Telefon Samsung

Tanya akak kat Maxis tu mana yang elok - dia cakap ambil yang paling mahal jadinya aku ambil lah yang palin mahal dan tinggal warna biru je...ambil je lah dari tak ada kan!

No comments: