Friday 31 December 2021

1.1.2022 - SELAMAT TAHUN BAHARU 2022 & TESCO AMPANG (BHGN 1)









Pergi Tesco Ampang dengan Adik sebab dia nak tebus baucer yang dia menang untuk buat cermin mata. Iqa dan Muhammad (anak buah aku) katanya nak join sekali tapi dia orang datang lambat sikit. Tunggu punyalah lama kat kedai cermin mata tu. Masa kita orang datang dah ada pelanggan yang tunggu dan lepas tu kita orang. Sementara tu aku pun cubalah beberapa cermin mata yang ada, manalah tahu kalau ada yang berkenan bolehlah tukar sekali kan tapi kebanyakan cermin mata yang ada agak besar dan tak sesuai dengan benuk muka aku.

Tunggu punya tunggu tak sudah sampai kita orang nak gi makan dulu (budak-budak tu dah datang) dan lepas dah makan pun giliran Adik aku tak dapat lagi. Pelanggan sebelum kita orang tu pun ada lagi. Aku pun tak tahu apa yang lama sangat. Bukan buat dapat sekarang pun kan! Sudahnya kita orang tunggu lah juga.

 










Besar sangat kan!





Makan dekat Restoran Santai

Adik dan Iqa

No comments: