Tuesday 21 December 2021

19.12.2021 - TIMES SQUARE & SPIDERMAN - NO WAY HOME (BHGN 2)



















Terima kasihlah sebab korang sanggup layan kerenah aku nak ambil gambar banyak-banyak!

Selalu tak macam ni yer - tengah naik eskalator pun boleh ambil gambar lagi...hahaha


Pandangan dari atas



Lepas bergambar kat loi tu terus pergi beli tiket, takut nanti slot untuk waktu yang kita orang nak tu dah habis - kan ada penjarakan sosial jadinya tak ramai yang boleh masuk untuk satu panggung tu!

Orang lain buat kita orang pun nak buat...hihi








Disebabkan slot yang kita orang nak tu dah penuh dan tinggal yang bahagian depan saja, pilih waktu lain lah. Sementara nak tunggu tu pergi makan dulu kat Restoran Banana Bro dengan menu biasa kita orang lah.





Senang sungguh bawa Udie ni, tak banyak songeh. Tak minta apa-apa pun, apa yang kita orang order semua ok. Kita nak belanja kan jadi bolehlah minta apa yang dia nak makan, tapi dia tak nak.







Lepas tengok wayang, tengah nak tunggu Grab, Adik ternampak jualan yang hujung pula (tempat yang kita orang tak singgah pun selalu). Sebab tadi aku beritahu nak carikan t-shirt untuk Mr.A. Lepas tengok wayang singgah DIY sebab Adik nak cari apa entah tapi aku tak dapat contact dia pula. Berapa kali aku call WA dan telefon biasa tapi yang berjawab...terus rasa tak sedap hati sebab aku bukan ada nombor telefon kawan-kawan dia kan!

Pukul 1 lebih aku dah telefon tapi tak berjawan dan lepas tengok wayang tu telefon lagi 3 kali (6.48, 6.49 dan 6.50 petang). Pukul 6.39 baru dia jawab beritahu dia tidur dan tutup data. Bila dah dapat telefon tu baharulah aku rasa lega. Senang hati. Nak beli barang pun senang hati kan!

Kat tempat baju tak adalah nak ambil gambar sebab tangan masing-masing dah penuh. Mula-mula beli kat runag legar tu..aku beli t-shirt untuk dia dan belanja Udie kemeja sehelai. Aku beli kemeja yang warnay sama dengan warna blaus ang aku ada. Konon nanti nak pakai samalah! Lepas tu singgah yang kedai dekat pintu masuk tu. Harganya banyak diskaun! Tapi daripada harga RM60 dapat RM19.90 ke RM19! Boleh sangatlah kan!

Beli barang dapat beg ni! Aku kan memang suka beg-beg macam ni tapi Adik cakap bagi sahajalah dengan beg tu dekat Mr.A...hahaha


Aku belikan kemeja dan topi - -total RM45

Mula-mula aku belikan t-shirt ni...warna kelabu oklah sebab ada yang aku berkenan tapi saiz XL tak ada pula. Baju ni ada poket tapi kira okeylah kan.

Adik beli kat tempat sama aku beli t-shirt tapi dia tak muat pula. Sudahnya aku beli - warna hijau untuk Mr.A dan merah jampu a.k.a. tu untuk Iqa masa ulang tahun dia tak lama lagi.

Tara!!!!

Kemeja yang aku belikan untuk Udie - aku suruh dia snap gambar dan hantar kat aku. 

Banyak kali juga dia ambil gambar tapi ada yang senget lah kaburlah dan ini yang paling okey.
 

No comments: