Wednesday 26 January 2022

VAKSIN - AMBIL BOOSTER (16.1.2022) - PWTC

Janji dengan Mr.A nak pergi Melaka sebab 14hb hari tu kan ulang tahun aku tapi hari ni (16.1.22 - Ahad) aku kena pergi ambil booster dulu. Ingat nak ajak Mr.A bawa lepas tu boleh terus gerak gi Melaka. Sudahnya dia cakap tak jadi pergi Melaka dan aku pun merajuklah sebab dah semangat waja ni nak pergi Melaka. Sudahnya tak jadi. Nasib baik pagi tu aku dah pergi sendiri kat PWTC untuk ambil booster.

Adik aku tak dapat tarikh yang sama padahal masa ambil dua-dua vaksin tu tu memang kita orang dapat tarikh dan masa yang sama dekat sini. Bila booster ni pula tak sama tarikh dan waktu cuma tempat sahaja yang masih sama.

Cuma urusan untuk ambil booster ni lebih cepat sebab dia orang dah ada semua rekod kita kan dan ini kali ke-3 suntikan vaksin diberikan (aku dapat vaksin AZ juga) sampai tak sempat nak ambil nafas dah terus bergerak ke hentian berikutnya.














AKU MINTA TOLONG PEREMPUAN LAIN (TAK TAHU AKAK KE ADIK) UNTUK TOLONG AMBILKAN GAMBAR AKU SEBAB MASING-MASING DATANG SEORANG DIRI KAN!


NI ORANG LAIN PULA SEBAB AKU RASA MACAM TAK OK JE GAMBAR TADI...HAHAHA.

No comments: