Saturday 15 January 2022

MY BIRTHDAY 2022 - 14.1.2022 WITH MR.A






Mr.A dah janji dengan aku nak keluar makan sempena ulang tahun aku dan kebetulan 14 Januari jatuh pada hari Jumaat dan alhamdulillah aku dapat puasa sempena ulang tahun aku. Tahun lepas tak dapat puasa rasanya sebab ABC.

PERGI MAKAN DEKAT SINI JE...DEKAT DESA PANDAN

BUTTER CHICKEN & RICE

MR.A PUN MAKAN BENDA YANG SAMA DENGAN AKU DAN PERTAMA KALI DIA MAKAN. DIA KATA MANIS. YELAH SEBAB BUTTER MILK KAN TAPI DIA BOLEH MAKAN TU KIRA OK LAH.

KEMEJA NI AKU YANG BELI SEBAB SUKA DAN MR.A PAKAI JE.



BAJU YANG AKU BELI DEKAT KARABUM, SETAPAK DENGAN MR.A TIDAK LAMA DULU DAN PAKAI SEBAB WARNA UNGU KAN DAN HARI NI ULANG TAHUN AKU JADI SEMUANYA ADA KENA MENGENA...HEHEHE






HARI NI JUGA PERTAMA KALI AKU PAKAI TELEFON BAHARU














Aku pernah tanya pasal hadiah dan Mr.A jawab nanti aku beli apa yang aku nak. Ye ke? Aku cakap kalau benda yang nak tu mahal macam mana? Dia kata janganlah mahal sangat tapi dia suruh aku beli benda yang tahan lama. Maknanya boleh simpan untuk selamanya lah. Aku fikir cincin je lah kan!

Tak tahu lah bila aku akan dapat hadiah tu kan! Ulang tahun Mr.A pula pada 4 April nanti. Aku jenis yang suka beli hadiah awal-awal dan kalau aku beli hadiah untuk Mr.A ni, ini akan jadi PERTAMA kali aku beli hadiah untuk seorang LELAKI!

Untuk arwah Abah pun aku tak pernah beli tapi tahu Abah suka pakai t-shirt yang berkolar dan ada poket sebab senang nak letak rokok katanya. Aku pernah belikan Mr.A t-shirt yang sama macam yang abah suka dan dia pakai je apa yang aku beli (setakat ni lah!)

No comments: