Sunday 28 March 2021

KEMAS BARANG DI BUB - 23.3.2021 (FAIL,HARI WANITA,SIJIL,TENDER,TADIKA, APC)

Dapat APC tahun 2016

Anugerah Khidmat Cemerlang...alhamdulillah. Sayang, Abah tak dapat tengok aku dapat tengok aku dapat anugerah ni! Abah cuma pernah tengok nama dan wajah aku terpampang dekat papan kenyataan di lobi masa aku dapat Anugerah Pekerja Contoh masa aku mula-mula masuk kerja...jadilah lah kan! Sekurangnya aku dapat membanggakan Abah...

Segala sijil-sijil dan surat aku berkaitan dengan kerja ada dalam ni.

Bos bagi...

Sempena Hari Wanita katanya...bagilah benda yang elok sikit...nak buat apa seplastik benda ni kan!





Sudahnya aku letak dalam pasu ni je

Pandangan dari atas

Barang-barang Urus Setia untuk diletak di Galeri (Bilik UB)

Tinggi melangit aku dah gunting Senarai Semak Pendaftaran Kontraktor...sekali Covid-19 lah...jadinya aku tak guna pun borang ni sebab buat masa sekarang hanya pendaftaran secara atas talian sahaja (online)


Aku yang belikan tapi bos yang bayar...untuk kegunaan Unit Urus Setia juga

Rekod cuti aku yang ada sedikit masalah tapi dah okay pun sebab nak tengok rekod yang ada tu sama tak dengan cuti yang aku ambil.

Rekod kehadiran pula

Masa jadi staff baharu hampir 12 tahun yang lalu

Rezeki baharu masuk kerja...masuk kerja bulan April dan dapat anugerah ni bulan November





Kali pertama masuk KIK dengan diketuai oleh Kak Hani (Tengku Norhani, bekas staff JPB)



Dekat Angkasapuri, RTM - program ni lah yang membuatkan Pn. Zuraina nak buat teater masa perhimpunan bulanan JPB pada 2017 dan berjaya direalisasikan oleh kita orang dan tiga (3) pelajar praktikal ketika itu. Aku jadi jin yang tiada dialog...hehehe (boleh semak entri Teater - Antabrata)

Sijil sekolah tadika - Tadika KEMAS di Klang



Comel kan!!!



Buletin MPAJ

Ada gambar APC 2016


Nampak tak aku di situ?


Sebelah kiri aku Kak Eisha (masa ni tak sama jabatan lagi lah sebab aku tukar ke Tingkat 15 pada tahun 2019) dan sebelah kanan aku Kak Jages (dah berhenti kerja pada tahun 2020 rasanya)

JPB yang dapat sekali dengan aku ialah Kak Ina Norizan dan Kak Wan Syarianti - tapi kita orang tak duduk sekali sebab ikut gred jawatan kan. DIa orang Gred B dan aku pula Gred C...tak sama lah kan!

No comments: