Tuesday 23 March 2021

22.3.2021 - DIY, TETIKUS, KEMAS BARANG & BUKA PETI TENDER - BHGN 1

Tengok YouTuber Yanti Guixe Family Channel


Beli untuk opis - tisu dan tetikus tanpa wayar (wireless mouse) untuk guna kat Galeri masa buka peti nanti dan satu lagi tetikus aku ganti yang baharu. Tetikus yang lama tu dah tak boleh guna lagi...dah sampai hayat dia...

Ni yang tanpa wayar - ada tempat utk sambungkan dengan komputer @ laptop






Yang kanan tu tetikus yang lama dan dah tak boleh guna lagi

Kemas sikit-sikit barang yang kat opis


Abg Man bagi Kak Yam daun apa entah - aku pun tak ingat...

Aktiviti buka peti tender & sebut harga



Kenangan masa terlibat dengan aktiviti di Jabatan Perancang Bandar

Buku nota

Buku ni dapat masa aku kerja kat Aeon dulu


Masa mula-mula kerja semua aku catat sebab tak ingat nombor...hahaha


Mereka yang pernah beli buku cerita aku, Nohin- Bercerita Dengan Bulan sebagai tanda sokongan moral termasuk Pengarah JPB, En.Nizam (sekarang Dato' Nizam)

Salah satu program JPB - Ke Arah Bandar Hijau




Tempat letak kad nama - gambar Fazley




No comments: