Tuesday 23 March 2021

BUB 2021 - MARRIS (BHGN 1), SWAFOTO, MEJA KERJA DI GALERI & KAUNTER DAFTAR

Pendaftaran untuk kerja-kerja MARRIS dah nak bermula jadinya kenalah buat persiapan sedikit demi sedikit kan. Pendaftaran akan dibuat di dewan tak jauh dari sini sebab yang akan datang tu terlalu ramai. Tak pasal-pasal nanti polis datang kat tempat kita orang pula.

Idea aku nak buat nombor giliran macam ni untuk kawal mereka yang nak datang daftar nant



Penat nak buat benda ni! - gunting, tampal dan gunting balik


Dah siap 


Perancangan kerja untuk MARRIS nanti

Gunting sedikit demi sedikit

Aku siap bawa balik kat rumah - gunting senarai semak untuk pendaftaran nanti


Banyak kan! Akan ada banyak lagi nanti yang kena gunting!



Selalu bila ada buka peti, aku yang akan scan dan sediakan Borang Tutup dan gunakan meja ni tapi meja ni pula dah jadi macam ni. Habis baju dan handsocks aku rosak sebab tersangkut dekat habuk papan meja ni. Sudahnya aku selofan tape kan meja ni. Masa ni aku buat kerja kat bawah sorang-sorang.





Dah siap!










No comments: