Friday 26 March 2021

22.3.2021 - KEMAS BARANG - BHGN 2

Ni dapat masa aku kat Jabatan KHP


Ada lagi tiket kereta api masa aku kerja kat SWW a.k.a. MF sembilan tahun dahulu

Kad nama bekas bos aku di Bahagian Integriti

Dapat masa APC dan entah bila entah - dah lupa!


Kenangan masa buat kerja Kebenaran Merancang (KM) - ni Borang Lulus KM

Cantik kan rumah dia orang nak buat ni!

Kemas, jangan tak kemas! - Ni kemas kotak A4 kat bawah meja aku

Banyaklah harta benda aku kat sini

Aku simpan sebab kertasnya agak keras dan bila nak guna pun tak tahu lah!


Aneka jenis beg


Ni beg beli sendiri - aku beli dengan kawan Ain walaupun dah tersalah saiz. Sepatutnya beg yang besar ni untuk Adik aku (Queen Qeen) dan beg saiz kecil aku yang punya

Ni beg kitar semula dari MBPJ masa dia orang datang untuk belajar Sistem ICOMM dengan kita orang







Kek Batik Cheese - Adik aku yang nak dan tempah dengan budak opis, Syahirah



Ni beli kat kedai gajet masa beli tetikus dan bukan semuanya untuk aku - nak bagi Nurul dan Adik sorang satu

Dapat diari tahun 2021 - bukan guna pun! Bagilah kalender meja!


Kenangan masa terlibat dengan Teater Antabrata, untuk Perhimpunan Bulanan JBP tahun 2017.

Lirik lagu penutup selepas tamat persembahan kita orang (dan aku masih ingat lagi melodinya!!!)

Kosa Kata ni aku yang buat berdasarkan dialog teater....Alhamdulillah Pn.Zu percaya pada aku...



Ni tema Raya sebab masa tu bulan raya - siap dengan ketupat gergasi, rumah kampung bagai kita orang buat kat luar dan dalam OD (boleh tengok entri Perhimpunan Bulanan JPB 2018)

No comments: