Monday 22 March 2021

KEDAI EKO DAN NINJA Z (GAJET) - 21.3.2021

Pergi Kedai RM2 iaitu Eko di Taman Nirwana

Hasil borongan


Ni beli untuk letak kat Galeri bila kita orang ada buka peti tender - tak claim balik pun duit..hehehe

Beli stoking sebab bila tengok, nampak cantik pula


Lepas tu ajak Abang Ali singgah kedai gajet sebab tetikus (mouse) kat opis dan tak boleh guna. Tu budak sambilan sebelum ni yang beli dan sampai masa kenalah tukar yang baharu kan.

Beli untuk Adik aku juga - mana tak pernah beli apa-apa untuk dia kan!


Beli dua terus sebab satu aku beli yang wireless senang kalau nak guna untuk mesyuarat nanti dan juga untuk guna bila mana kita orang ada buka peti di Galeri. Selalu mouse ni tertinggal sebab aku terlupa ambil dekat laptop yang aku guna dekat opis.







Ni dia mouse yang rosak tu.


Kedai ni dekat Taman Maluri jer...


Harga mouse yang aku beli...harapnya boleh lah tahan lama kan

No comments: