Thursday 24 September 2020

DATO' YDP LAST WEEK - & SWAFOTO, KAWAN LAMA, MASK & MERDEKA!

 28.8.2020 - Saja nak berswafoto...hehehe








Ambil surat khabar lama nak bawa balik rumah - saja aku selak-elak & sekali terpandang nama Nurbaiti Hamdan. Rakan sekelas masa aku sekolah rendah, lawa orangnya macam orang Arab sebab mak dia keturunan Sheikh / Sharifah - pernah dapat MUET Band 6 masa Form 6 & jadi buah mulut kat sekolah aku

Cara nak buang pelitup muka lepas guna

Coretan asal  puisi untuk Dato' hari tu



Bahagian projek punya kerja - lat minute untuk Dato' sign & aku yang tukang check kot-kot kalau ada yang Dato' tak sign - pelbagai kesalahan aku jumpa dari segi penulisan gelaran pangkat, ejaan dll kesalahan tatabahasa cuma tak boleh nak letak di sini sebab dokumen sulit kan!

Dah kosong tempat Dato' selalu parkir kereta...huhuhu







Ni orang lain yang buat

Sebuah pandangan yang jauh tersirat

31.8.2020





No comments: