Friday 25 September 2020

DATO' YDP DI MP SEPANG & TUAN YDP BAHARU & SWAFOTO

Gambar ni aku ambil dari Facebook MP Sepang



Majlis Angkat Sumpah sebagai YDP Sepang















YDP baharu - Tuan Mohd Fauzi bin Mohd Yatim dari MP Sepang ke MPAJ. Dato' YDP pun ada sekali lah!













Ni gambar berdua tapi aku kerat....hahaha




Tuan turun ke jabatan / bahagian juga ke kaunter-kaunter di lobi & galeri. Tuan jumpa aku dan Kak Yam dan bertanya tentang tender dan tak lupa tanya nama kita orang juga. Tuan diiringi oleh En.Jo selaku Timbalan SU. Tak lama lagi jumpalah kita dalam Mesyuarat Tender ya Tuan!



9.9.2020






11.9.2020
Eh, kereta Dato' ada kat sini! Rupanya ni kereta Majlis dan Dato' bawa sendiri sebab rumahnya dekat jer dengan MPAJ (tak perlukan pemandu rasmi) dan sekarang Dato' di MPS, kereta ni dipulangkan kembali kepada Majlis. Mungkin Tuan yang baharu akan gunakan nanti. Mana tahu kan!









Yang tengah tu, PA baharu Dato' di MP Sepang. Saja melawat bekas-bekas PA Dato' di sini :)

Ada lagi gambar yang tertinggal...huhuhu

Bersama Ahli Majlis (sebab aku kenal) dan yang lain tu tak pasti...mungkin rakan taulan @ kenalan Dato' kan!


Kebetulan gambar ni di telefon bimbit aku... :P

Eh, datang lagi....


Untung bila ulang tahun korang disambut bersama famili Dato'....xjeles pun sebenarnya saja nak letak di sini....

No comments: