Sunday 13 September 2020

BAJU MUSLIMAH 2020 & NUHA (2019 & 2020)

Bila skrol kat Facebook terpandanglah baju muslimah yang cantik-cantik dengan pelbagai corak, warna dan tema. Jadinya hasrat untuk membeli pun semakin membuak-buak.


TEMA 'FRONTLINERS'

MACAM-MACAM SAIZ ADA - PANDAI=PANDAI LAH NAK UKUR BAJU DI BADAN SENDIRI

AHA! BAJU TEMA HARRY POTTER

ADA 4 KUMPULAN = GRYFFINDOR , SLYTHERIN , HUFFLEPUFF & RAVENCLAW. AKU SUKA YANG GRYFFINDOR DAN ADIK AKU SUKA YANG SLYTHERIN

ADA PULA BAJU TEMA BLACKPINK - BLACKPINK IN YOUR AREA!!!!




PUN LAWA JUGA KAN!


Rambang mata dibuatnya...kalau boleh semua nak beli tapi bila masa pula aku nak pakai! Kena alah membeli menang memakai lah jawabnya....


############################################################
18.10.2019
 Video lama tapi baharu sempat nak letak di sini




7.8.2020
Dia pun nak menulis cerita juga....tulislah Nuha. Hahaha...



14.8.2020
Biasalah budak-budak kan ada masa dia jadi nakal lebih sedikit. Bila aku dah marah tulis, dia tulis surat untuk minta maaf. Alahai, Nuha! Moga membesar menjadi anak buah aku yang terbaik sekali sebab nak tunggu ada anak sendiri tidaklah ketahuan saatnya kan!




27.8.2020
Dah sampai baju muslimah Harry Potter...




YANG MERAH AKU PUNYA DAN HIJAU ADIK PUNYA

11.9.2020 - Dah sampai pula baju Muslimah BlackPink



No comments: