Sunday 20 September 2020

DATO' YDP LAST WEEK - LAST DAY (EVENING EVENT PART 1)




Menyampaikan amanat terakhir kepada Tuan SU barangakali?


Kunci, jangan tak kunci Dato'!


Dari kanan: Dato' YDP, Tuan SU & Tuan Timbalan SU

Auditorium
Program bersama HOD sahaja





Gugurnya air mata seorang pemimpin yang telah berkhidmat selama hampir 18 tahun di MPAJ


Orang Besar Daerah Gombak memberikan ucapan

Senyum tapi dalam hati siapa yang tahu kan! Aku yang baharu lapan tahun di JPB pun rasa sedih walaupun sekadar bertukar jabatan apatah lagi bertukar tempat setelah sekian lama bekerja.





Puan Mastura @ Bos UB memberikan cenderamata kepada Dato' sebagai tanda ingatan dan kenangan


 고맙습니다 (go-map-seum-ni-da) - tanda terima kasih


Encik Rasul (bos aku selama 9 bulan di Bahagian Integriti) bersama Dato' YDP





Lobi
Ramai yang menanti di lobi untuk lambaian terakhir. Dia orang tak nak turun sudah, aku nak turun. Aku singgah Tingkat 5 untuk melihat apa yang terjadi di lobi, rupa-rupanya program di Auditorium baharu shaja berkahir dan ramai yang berada di Tingkat 5. Aku celah je mana yang kosong dan sempatlah ambil video...tak lama lepas tu nampak pula Kak Rin. Aku ajak dia turun ke lobi dan berdualah kita orang sampai habis majlis - hingga Dato' berangkat pulang.













Sejak COVID-19 ni memang kita orang tak  ada thumb print pun sebab kena scan kat aplikasi SELANGKAH tapi ni acara untuk Dato' sebab tu dia orang buka tempat untuk thumb print ni.







No comments: