Sunday 9 January 2011

KALO DULU2 DAH ADA MUKABUKU

MUKABUKU?
Apa tu?
Alah... FACEBOOK...


Takkan tak tau kot...glamer skrg ni sana sini sinun orang dok berfacebook termasuk aku cumanya aku wujudkan facebook ni utk cari kengkawan lama jer...


Nak tau perkembangan dorang sebab bila aku tgk ada yg dah bertunang, dah kawen, ada anak, kerja hebat, dok luar negri, graduan luaq negri pun ada gak, dari kecik jadi kembang sumenya ada kat situ kan...setuju tak....kat situ gak jadi tempat utk hantar jemputan kawen memandangkan harga setem dah mahal kat situ lagi cepat dan murah. Nak buat reunion pun bincang kat situ...tak main sms lagi dah...(kwn akulah yg sibuk tanya pasal reunion padahal masa dorang buat utk pertama kali 'haram' nak ajak aku...walaupun blok kita org seberang jalan...adik dia berkawan dgn adek aku...ni nak marah nih...tak kiralah kawan sekolah rendah ke menengah ke sama jerk!!!)


Aku ni kira dah lewat nak nak berfacebook lagipun bukan selalu aku check facebook. Kat tempat keje dah kena blacklist...harap kat umah jer tapi bila aku buka laptop bukan online pun...main game jer...so selamat membaca contoh2 'perbualan' yg mungkin wujud kalau Mark Zuckerberg lahir pada zaman dorang orang...hahaha




No comments: