Monday 31 January 2011

BERITA GUMBIRA

Ada 2 perkara yg agak menggembirakan yg baharu aku terima hari ini. Pertamanya aku dah pun mendapat pengesahan untuk tempat bg dua orang untuk mengikuti satu kursus pada 19 Feb. Walaupun terpaksa keluarkan duit poket demi mendapatkan sesuatu yg aku minat...kira oklah. Kalau semuanya berjalan lancar ini merupakan kali ketiga aku mengikuti kursus sedemikian dan yg pertama yg mengkhusus kepada bidang yg sedang aku terokai...doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar sehingga ke hari itu...
Keduanya mereka(hehehe tak boleh bgtau lagi) untuk melihat keseluruhan hasil kerja aku. Apa yg aku hasilkan tu rahsia dahulu sebelum mendapat kepastian sama ada diterima ataupun sebaliknya. Dah ada kata putus atau hitam putih baharulah okey nak tulis kat sini kan...Siapa yg faham tu fahamlah kan...kira okeylah sebab dia orang beri maklum balas dalam masa yg singkat. Kebetulan pulak aku check email tadi...jadi secara tidak langsung memberikan aku semangat untuk menyelesaikannya dengan kadar SEGERA! Aku ni nawaitu dah ada tapi bila buat kerja lain dulu pastu dah penat nak buat kerja yg satu ni. AKIBATNYA terbengkalai lagi....Harap2 yg ini pun akan berjaya seperti mana yg pertama tu...amin ya rabbal alamin.

No comments: