Wednesday 7 September 2022

PRODUK - PYJAMAS CIK UYU & SYAMPU FEODORA

Asalnya aku tunjuk dekat Adik masa dia datang tidur rumah aku dan dia dah ambil ukuran badan aku. Pilih punya pilih aku ambil dua dan Adik aku ambil satu sebab dia nak cuba dulu sehelai dan kalau okey dengan dia, bolehlah beli lagi nanti.

Aku beli dengan Cik Uyu Pyjamas dan bukan dengan yang selalu tu (Mira Sharif) dan bila sampai baju yang gambar Hello Kitty tu kecil sedikit. Aku boleh pakai tapi tak longgar lah dan yang gambar Teddy Bear tu alhamdulillah ok je aku pakai. Corak bunga  tanah biru tu Adik aku yang punya dan nanti kalau ada jumpa dia lagi, bolehlah aku bagi baju tidur tu kat dia.

RM60 UTK 3 PASANG DAN KOS POS RM = RM68


TAK MUAT PULA, BAJU DAH CANTIK. AKU BERITAHU KAT KAK YAM DAN DIA CAKAP BAWALAH, DI NK SURUH ANAK DIA CUBA. DAH CUBA TERNYATA MUAT DAN KAK YAM AMBIL BAJU TIDUR TU...ALHAMDULILLAH. TAK ADA MEMBAZIR BAJU TU KAN.

BELI SYAMPU LAGI

RM170 UNTUK SEMUA NI DAN DAPAT PERCUMA PAYUNG DAN KOTAK TU...

NI NAMANYA SET GEMILANG


BOLEHLAH KALAU NAK PAKAI BILA HUJAN NANTI KAN

No comments: