Tuesday 27 September 2022

23.8.2022 - PROGRAM DRESS TO IMPRESS BERSAMA CUTE CARRY DI KELAB DARUL EHSAN (KDE) - BHGN 1

Program anjuran Exco Wanita KESUKE yang diketuai oleh Naimah (BS) - kawan Ain UB dan nama kita orang naik untuk program ni dan aku bersama Kak Yam pergi naik bas. Ain, Syira dan Wani pergi naik kereta. Nasib baik kita orang naik bas awal sebab siapa yang lambat kena berdiri sebab dapat bas pendek bukan bas panjang (terlibat dengan program lain) dan ada juga van. Nama yang terlibat ramai tapi dapat bas pendek, mana nak cukup dan bas kena ambil staff yang terlibat dua kali rasanya.

Aku pernah pergi program penampilan bersama Cute Carry di Auditorium MPAJ dan beliau memang kelakar. Asyik tergelak sahaja sebab dia pun gelak. Cakap sikit gelak dan kelakar dan memang tak kering gusi. 

Sebelum balik, Cute Carry beritahu jangan balik sebelum tahu warna foundation masing-masing. Tadi masa nak tengok kosmetik yang ada, Cute Carry sempat beritahu aku punya foundation nombor 3 dan Kak Yam punya nombor 2.



AKU PAKAI BAJU BAHARU NI...


BOS NAMPAK KITA ORANG AMBIL GAMBAR DAN SOH AKU AMBIL GAMBAR BERTIGA - BOLEH JE BOS....

INILAH DIA CUTE CARRY - BEKAS PTD



CUTE CARRY BERITAHU PASAL PAKAIAN DAN TUDUNG NI SESUAI KE TIDAK



DAH NAK BALIK

CANTIK KAN AKU AMBIL GAMBAR KAK YAM














DAPAT PERCUMA - OLEH-OLEH


MASA SAMPAI DAN TERSEREMPAK DENGAN DIA ORANG





NI BOS PSP, EN.GHAZALI YANG JUGA ADA PROGRAM DI DEWAN SEBELAH DENGAN PROGRAM KITA ORANG

No comments: