Thursday 1 April 2021

BUB 2021 - MARRIS (BHGN 4), SWAFOTO & FACE SHIELD

Kita swafoto dulu!

Minta tolong Wani, Abg Bulat dan Abg Man untuk bantu kita orang



Ramai ke tidak?




Minta tolong staff Jabatan Perbendaharaan. Ada yang dah pernah buat cuma kena ingat balik kan!



Pagi tu aku datang awal dan siapkan bekas untuk letak nombor ni

Petang 29.3.2021 aku gi beli kat Kedai Eko (Kedai RM2) kat Taman Nirwana....duit sendiri yer




Baju aku - hitam putih. Baju baharu ni...hahaha










Banyak kan aku buat - buat sendiri, sorang-sorang je tau :P

Sayang nak pakai beg ni







Bos aku suruh pakai dan sediakan untuk semua petugas kaunter juga


Aku pakai sekejap sahaja sebab panas dan berpeluh. Yelah kan, dah pakai face mask dan lepas tu pakai nak face shield lagi dengan panas lagi. Memang tak pakai lah jawanbya.








Bila ada yang nak tanya lebih-lebih tu, kita serahkan sahaja kepada pegawai kita orang, En.Zul untuk jawabkan.


Penat je aku buat, pakai sekejap je lepas tu dah tak guna dah! Lagi satu dah bagi tahu yang A untuk kaunter apa, yang B untuk kaunter mana...bila sampai kat aku (Kaunter H) dapat kad untuk kaunter I. Nanti tak cukup









No comments: