Monday 12 April 2021

KEMAS BARANG DI BUB - BHGN. 1 (BUKU KM & PELAN JPB)

Buku-buku ni aku buat sendiri untuk kegunaan aku sendiri masa di JPB. Nak dibuang sayang walaupun berkemungkinan besar aku tak akan gunakannya lagi. Pelan tu pun mungkin ada perubahan yang aku tak tahu kan dan alamat-alamat yang ada tu pun jadi dah berpindah ke alamat yang baharu!






Siap bahagikan ikut jenis KM yang ada




Masa baharu nak buat tu aku taip terus lah dari rekod yang lama lepas tu tulis sendiri

Kak Hawa yang jaga KM kawasan Bukit Antarabangsa pun buat macam ni juga tapi ikut cara dialah! 

Format ni aku turunkan kepada Kak Zeti yang ambil alih kerja Kak Bed sebelum aku kena tukar ke Bahagian Integriti dan kalau nak ditambah baik tu terpulanglah kan!


Nota-nota berkaitan juga aku tampal sekali untuk panduan dan rujukan.












Kebetulan Kak Siti buat untuk siapa entah (tak ingat) jadinya dia buatkan untuk aku satu set semua nama taman di dalam kawasan pentadbiran MPAJ.

Ingat guna untuk tempat baharu tapi ke Integriti kan! Jaga staff dan memang tak perlukan pun pelan ni....hahaha
















No comments: