Monday 5 April 2021

RAMADAN: KURMA, AIR TEBU, SAMBAL BILIS, DIY & KEDAI ARAB - 2.4.2021

RM100 untuk 3 bekas dan kita orang kongsi - aku, Kak Yam dan Kak Gee.

Air coklat ni dapat percuma





Beli pula air tebu dengan budak Penguatkuasa

Ni Acap bagi kita orang - sedap juga


Singgah DIY - snap untuk Adik aku, mana tahu dia nak buat kuih dan bagi kawan-kawan dia kan!


Seluar untuk aku dan baju ni untuk Adik (dia kirim) dan kalau dia tak muat baharulah aku yang ambil

Periuk kecil tu untuk aku panaskan air teh sahaja sebab bila beli cepat sangat sejuknya dan aku tak suka minum kakau dah sejuk sangat...tak ada rasa uhm!!!

Pensel ada sifir (bukan nak galakkan dia orang meniru @ tak hafal sifir yer)!

Untuk Nuha dan Damia

Penyangkut baju tu aku beli untuk Nuha - gantung baju sekolah dia

Nuha punya lagi!

Dan lagi untuk Nuha


Untuk opis

Untuk letak brosur ni masa kita orang jaga kaunter pendaftaran dekat Galeri...senang sebab yang mendaftar ni asyik langgar sampai bersepah brosur yang kita orang dah susun...dengan fail lah, beg lah...semak tau tak!

Letak kat belakang pintu




Bantal leher yang baharu

Lunch bag sebenarnya aku aku bukan bawa bekal pun kan! Guna untuk benda lain lah....hahaha



Gi kedai Arab kat Pandan Kapital - Aprikot kering tu aku punya dan dalam plastik merah tu macam kacang tumbuk dan itu untuk mak aku sebab dia suka makan tu....



Jarang pergi Pandan Kapital tu tapi bila dah turun, macam-macam yang aku borong....

No comments: