Sunday 23 August 2020

PELBAGAI CERITERA - PM2, BUB, BROWNIES, AIDIL ADHA, KOREAN FOOD & KENANGAN DI JPB

29.7.2020 
Di pagi Mesyuarat JK Tender & Sebut Harga pula tu...moga dipermudahkan urusan hari ini.

Mendungnya di pagi hari



30.7.2020 - Semangat merdeka - dah tak ada tempat nak letak, jadinya Acap letak bendera tu kat tempat dia dengan bantuan Kak Yam...aku tukang perhati sahaja...huhuhu



Aku tempah brownies ni dengan Kak Nad (PC) sebab aku pernah rasa sebelum ni dan memang sedap!

Bila bekas Cikgu Sejarah Form 6 aku hantar ucapan sempena HAri Raya Aidil Adha...selalu aku je yang hantar ucapan Selamat Hari Guru dan Selamat Deepavali. TQ Sir! Cikgu Valu selalu salah eja nama aku...Norrehan jadi Norgehan :P

31.7.2020 - Teringin nak makan makanan Korea - aku beli Jjajangmyeon dan fried dumpling.


KENANGAN LALU DI JPB (2010 - 2018)
Kenangan bersama CC JPB selepas Kak Saras bertukar ke Jab. Penguatkuasa


Bila aku guna aplikasi FaceApp - jadi tua

Jadi muda pula

Gambar jabatan dengan tema biru

Aku geng dia orang suatu masa dulu - Kak Ina, Abg Syed (b.biru gelap), Abg Bahari (pakai topi) &  Abg Mie (muka tak nampak tu!)

Bila Geng Kedai Kopi a.k.a Geng Assalamualaikum minum bersama

Ni gambar lagi lama sebelum aku join famili JPB

Geng lama Kak Yan (tudung hitam - Jab. KEJ) dan Kak Zainoh (tapi panggil Kak CT - JBS)

Dulu abang-abang grup Kedai Kopi suka buat dialog macam ni - perhimpunan pagi Isnin selalunya lambat habis dan adakalanya makan masa lebih dari satu jam....huhuhu


Gambar sebelum JPB diubah suai dengan adanya work partition....

17.8.2020 - Yang ini gambar terkini yang mana dia orang buat persiapan untuk jamuan perpisahan Puan Rohana (J44) yang akan bersara pilihan pada hujung Ogos 2020)


No comments: