Monday 24 August 2020

DATO' YDP LAST WEEK (PERHIMPUNAN JUU) & HARI GAJI (25.8.2020)

19.8.2020
Lepas perhimpunan bulanan JUU, tiba-tiba ada yang 'update' kat status WhatsApp gambar-gambar ni. Ada yang dah lebih awal ambil gambar dengan Dato' yang akan tinggalkan MPAJ tak lama lagi.



DATO' YDP & BEKAS PA


DATANG IDEA UNTUK BUAT NI..TAK TAHU NAK PANGGIL APA..SAJAK? 

Hari tu masa Perhimpunan Bulanan JUU, Dato beritahu beliau tak dapat surat pertukaran lagi. Nah, sekarang dah dapat surat pun!

Pengganti Dato' nanti YDP dari Sepang


 21.8.2020

Bila aku tersalah hantar dan dijawab pula tu...hahaha

Ada yang post dalam grup bisnes, inilah pengganti Dato' nanti

Bos kita orang nak bagi tanda mata gambar Dato' sebagai tanda kenangan
 

Yang bertanda tu semua nak bagi Dato' tandatangan sebelum beliau meninggalkan MPAJ. Nasib baik aku teringatkan buku ini.

Buku ni kategori fail sulit sebab tu aku snap bahagian nama Dato' sahaja

24.8.2020

Tudung baharu tapi ni ciplak punya aku rasa sebab rama-rama dia tak cantik macam dalam gambar. Bendera Malaysia belang merah putih bukan merah putih campur hitam. Dah beli kan, pakai sajalah.


Jabatan Perancangan Korporat nak buat Booklet untuk Dato' dan setiap jabatan / bahagian kena buat ucapan ringkas dan dibukukan nanti. Mula-mula Kak Rin buat macam ni jer...

Ada yang dah tulis ucapan pun termasuk Syahirah, Pen. Jurukur Bahan yang baharu dan tidak berkesempatan bertemu dengan Dato'. Masa Syirah baharu kerja 2 minggu dah kena PKPB pada April yang lalu. 

Penat aku buat sebab nak kejar buat untuk minit mesyuarat sebab esok (25.8.2020) ada Mesyuarat JK Tender & Sebut Harga yang terakhir dengan Dato'. Itu tak masuk kerja-kerja tambahan lagi.Akhirnya sempat juga aku buat benda ni.

Saja gatal bergambar dengan kereta Dato' sementara nak tunggu Grab.







Last Mesyuarat Penuh bersama Dato'

25.8.2020

Dah siap! Siap dibingkaikan dan ada riben lagi tu!

Nak laju punya pasal, tertaip 'Jasamu Kamu Kenang'....hahahaha

Dah tampal!









Macam biasa aku belikan baju untuk Nuha


Ada grup lain pula yang bergambar dengan Dato'. Aku rasa Dato' jadi artis minggu ni sebab berduyun-duyun yang nak bergambar dengan Dato'.

Ni grup Ketua Kerani @ CC yang dah tunggu dekat Pejabat Dato' masa kita orang tengah bermesyuarat tender.

Kak Saras dan Kk Zizah

No comments: