Saturday 21 July 2018

JAMUAN RAYA JPB 2018 & ST ROSYAM NOR MART - 12.7.2018

Aku suruh Angah tolong ambil sebab ada bawa balik makanan. Sementara tunggu Angah bali dari beli pizza, Nuha dan Nurul berlari-lari kat padang depan MPAJ.


Lepas tu dalam perjalanan balik, Abang Ali ajak pergi pasaraya Rosyam Nor. Sudah, aku dah lah bawa balik makanan (nak kena panaskan) dan aiskrim Malaysia ni (mesti cair). Akhirnya pergi juga sebab dia orang nak tengok macam mana pasaraya tu.

Kat opis aku, Kak Zeti dah beberapa kali pergi pasaraya Rosyam Nor tu sebab buka 24 jam kan!





Nuha suruh Mak berdiri situ untuk ambil gambar. Nenek kan, ikut saja cakap cucunya...hahahaha.




Aku sebagai penjaga troli dan Nuha kat sini sambil cuci mata. Manalah tahu kan ada barang yang aku nak beli.








Orang suruh ambil gambar, Nuha pergi pejam mata.









KICAP BILAL YANG SEMAKIN SUSAH DI CARI ADA DI SINI!
















NI BAHAGIAN BORONG SEBAB MACAM IKEA DAH AKU TENGOK. RAK DARI BAWAH SAMPAI ATAS.









BABY SHARK DU..DDU..DU.DDU...








JERUK  @ 'PICKLES'

TAK PERNAH JUMPA KAT TEMPAT LAIN BUAT MASA NI













No comments: