Tuesday 3 July 2018

BANGI SENTRAL - 2.7.2018 (BHGN 2)

Ke Uswah pula cari tudung Adik lagi cuma kat sini staffnya kurang peramah dan tak banyak pilihan.








Lepas tu ternampak pula Muslimah Clothing.Com (MCC) bila Abang Ali nak cari parkir. Nak ke Bawal Exclusive tutup pula hari Isnin. Staff kat Hijriah Home ada cakap ada sebahagian kedai / butik yang tutup pada hari Isnin sebab hari Sabtu dan Ahad dia orang dah buka. Sebelum ke Uswah pun ada singgah kat kedai tudung apa entah tapi tutup.

Masa kita orang sini pun dah enam lebih dan dekat nak tutup sebenarnya. Masa kita orang nak bayar ada juga seorang dua pelanggan lain.






 Ni kat bahagian bawah...macam bawah tanah.














ABANG ALI DAH KEPENATAN MENUNGGU KITA ORANG







Aku beli sehelai blaus dan sehelai jubah kat sini


Balik tu kita orang singgah makan sate dan nasi berlauk tapi memang kali pertama dan terakhir aku makan kat situ.





Dan hasil beliannya....

BAJU ADIK




JUBAH HABIBAH PREMIUM LACEY AKU KAT HIJRIAH HOME


BAJU KURUNG JAMEELA PREMIUM LACEY

DAPAT SAMPUL RAYA

JUBAH NURUL KAT MCC
KAT SINI PUN DAPAT SAMPUL RAYA

AKU PUNYA YANG DIBELI KAT MCC
ABAYA FLORENCIA
BLAUS JULIET
WOW!!
NI TUDUNG ADIK YANG BELI KAT USWAH







DI HIJAB GALERIA - TUDUNG ADIK JUGA
NURUL PUNYA - HIJAB GALERIA
SIBUK SURUH AKU AMBIL GAMBAR DIA DENGAN TUDUNG NI



NURUL PUNYA

ADIK PUNYA





Adik kata nak pergi lagi kat Hijriah Home....kena kumpul RM dulu lah kalau nak pergi lagi...





No comments: