Tuesday 16 August 2011

NOHIN DAH SAMPAI



Comelnya...si kecik ni pun bergambar dgn buku Nohin tau...


Anak buah lelaki yg sulung...amin kalau bagus.

Anak buah lelaki yg kedua, Muhd Rusydi.

Si Nurul Jannah yg dah bersekolah tadika

Nur Iman Nasuha..bukan pandai pun baca! Nak bergambor je lebih...

Si kecil yg comel Muhd Wafiuddin

Empat orang anak buah yg 'asyik' menatap buku ku..sayangnya anak buah aku yang sulung dah keluar...




Minggu lepas Siri Nohin yg pertama telah selamat tiba di rumah cuma kualiti buku tu aku tak berapa nak puas hati sebab ada kemek sana kemek sini. Aku ni cerewet bab beli buku @ majalah. Habis semua bahagian aku akan belek-belek dulu sebelum beli. Kalau ada sikit kemek biarpun tinggal satu sahaja di mana-mana kedai, aku sanggup tak beli daripada dapat buku @ majalah yang dah kemek. Benda ni ahli keluarga aku pun tahu. 'No kemek2 ya. I don't like'.

No comments: