Saturday 28 May 2011

SELAMAT BUAT KAWANKU

Aku nak ucapkan Selamat Bertunang kepada kawan aku Syahida Suhaimi. Perkenalan kami bermula semasa di tingkatan satu lagi walapun berlainan kelas (sebelah menyebelah sahaja!) dan menjadi lebih rapat apabila menyertai Kelab Badminton dan terus rapat dari hari ke hari sehinggalah ke tingkatan lima di SMK Datok Lokman, Kg.Pandan. Majlisnya akan berlangsung pada 5 Jun ini dan turut menjemput kita orang (Geng 5 Sekawan).


Jadi Nik Maliza & Zeenath Nayima sudah menjadi milik orang dan dia pula menyusul. Tinggallah aku dan Hamizah yang masih terbang bebas mencari pasangan (kah..kah..kah!!!). Nak cari gambar bertunang tak jumpa jadi mawar berduri ni saja yang ada...okeylah tu.


Jadilah mawar berduri yang tidak mudah dihampiri dan....(faham-faham lah tapi janganlah sampai jual mahal kan. Kita kena jaga maruah dan peribadi sebagai muslimah (Ini peringatan untuk mereka yang membaca dan juga DIRI AKU SENDIRI. Aku pun masih banyak yang perlu diperbaik lagi.




Juga tidak lupa buat kawan-kawan aku yang bakal mendirikan rumah tangga. Kepada Nur Rasyidah yang berlangsung pada 12 Jun tahniah ya!. Dia kawan sekolah rendah dan bertemu semula di facebook. Siap hantar kad jemputan dekat rumah cuma tak tahu aku boleh pergi @ hendak pergi @ tak dapat pergi hehehe....dan kepada seorang lagi Mohaini Mohd pada 29 Mei ini. Majlis dia aku mungkin aku tak pergi sebab ada masalah sikit. Dia ni satu sekolah rendah tapi tak rapat kerana kita orang berlainan shift.


Aku geng kelas-kelas TMCK dan dia kelas ADSRJ. Ada sedikit keterbatasan dalam pergaulan antara dua shift ni. Bila di sekolah menengah sahaja baharu kita orang jadi kawan sebab satu kelas lah...apa lagi!! Dari junior hingga senior lepas tu dia belajar di tempat lain. Aku sahaja yang sambung ke Super Senior. Tau tau apa maknanya. Alah...Tingkatan Enam lah Super Senior tu...tingkatan yang paling tinggi dalam sistem pendididkan di sekolah kat Malaysia ni kan. membebel pasal sekolah pua. Okeylah selamat Pengantin baharu dan Selamat bertunang kepada kawan-kawan aku. Harap-harap lepas ni giliran aku pula!


Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaa.......hahahahahahaaaaaaahahahaha (ni dah ketawa tahap gaban)

No comments: