Friday 27 May 2011

PERLU LAGI KE?


Aku tak tahu sama ada aku perlukannya untuk satu lagi atau tidak. Dulu memang ada tapi disebabkan masalah teknikal aku lupakan terus untuk mengup-date. Sekarang rasanya perlu buat semula yang baharu supaya orang lain senang nak singgah. Jadi ada dualah satu umum dan satu lagi untuk orang-orang tertentu sahaja kerana ada orang yang aku TAK NAK DIA ORANG DATANG DEKAT TEMPAT AKU!

Macam marah saja? Ya, memang aku marah kerana mereka adalah orang-orang KACANG LUPAKAN KULIT & TAK LAYAK untuk singgah!!!

Justeru itu, aku akan buat yang baharu jadi kena buat emel baharu, kata laluan nak kena fikir juga, alamat yang baharu, apa input hendak dilontarkan ke dalamnya semua memerlukan tenaga dari segi mental dan fizikal sekaligus menuntut semangat juang yang tinggi untuk merealisasikannya dengan sukses dan hebat sebagai memenuhi cadangan rakan-rakan di KONBP (satu kumpulan rahsia yang beroperasi di alam maya). Amboi, non-stop sentence yeah.

Mungkin ada yang tertanya-tanya aku ni cerita pasal apa. Merapa dengan ayat berjela-jela. Sebenarnya aku nak buat BLOG BAHARU! Itu saja!! hehehehe...........

No comments: