Friday 6 May 2011

PENGINAPAN CAP AYAM - KOIR

Aku and the gang (98% staff yg baharu masuk keje) kena paksa rela utk masuk koir. Job pertama kita orang ialah persembahan nyanyian semasa perhimpunan bulanan di Shah Alam. jadi utk mengelakkan kita orang terlambat bangun maka disediakan lha tempat yg agak seperti 'cap ayam' ni utk penginapan malam tu. Cap ayam ni gelaran utk sesuatu yg agak kureng kualitinya.....tak kisahlah tempat ke barang makan ke dll. Udahlah masa kita orang datang air tak dak..nak kena tunggu pukul 5 baharu ada air...habis nak guna untuk mandi, buang air kan masalah.


Banglo atas bukit yg menarik-narik perhatian aku...Subhanallah...cantiknya....



Aku zoom dan snap saja bangunan ni...aku pun tak tahu bangunan apa.



Beranda di tempat tinggal kita orang

Dapurnya yg langsung tak menepati tahap piawaian aku


Kawasan hutan belantara

Ni gambar sewaktu boring giler....


Bilik tidurnya yg boleh tahanlah...aku tido berdua je dgn kak Dilla sebab yg sorang lagi gi rumah sepupunya....


Kami semua tinggal di Blok 6A ke 6B? Aku dah lupalah...sebab tak berapa nak ok kan sebab itulah terlupa huahuahua.....


Pemandangan dari beranda



Ni satu lagi rumah besor gile lah!



Aku confuse jap. Ni rumah ke istana ke rumah agam ke...



Sliding door


Gambar tingkap pulak!...boleh nampak view kat luar tuh....




Ni blok sebelah pulak



Lagi kawasan beranda



Nantikan gambar2 masa kita orang buat latihan dengan full uniform dan pengalaman 'terindah' sejurus selepas buat persembahan koir....cemas dan panas!!! Apa dia?? Nantikan sahaja......

No comments: