Wednesday 25 May 2011

AKHIRNYA....

SAMPAI TERTIDUR2 NAK BERBLOGGING NIH....

Sejak beberapa minggu yang lepas, memang ada masalah untuk mengakses ke dunia blogging ni...sebenarnya banyak benda yang aku hendak ceritakan tetapi masalah yang ada menyebabkan aku 'hangin'. Asal nak masuk tak boleh...nak masuk tak boleh sudahnya banyak gambar2 yg 'lapuk' tersadai dalam pendrive dan laptop aku. Satu sistemnya bermasalah kan dan kedua kat office ni dia orang tengah up-grade sistem.

Sekarang nak up-load gambar pun dah rasa malas sangat-sangat. Tengoklah kalau aku rajin nanti. Korang perasan entri kali ni agak lain sikit....hmmm apa ya? Ha..ha..ha..sebenarnya entri kali ni aku cuba gunakan ayat bahasa yang standard. Bak kata Puan Pengetua kami (ni GENG RAHSIA!) cuba gunakan bahasa dan ayat-ayat yang betul walaupun tengah berfacebook. Itu untuk melatih diri secara tidak langsung kerana kami semua adalah bakal..... so jangan ingat aku skema ya!!

Tunggulah entri terbaharu yang akan di up-date jikalau aku rajin!!!...

No comments: