Wednesday 4 May 2011

M.A.I.D



Novel pertama yg aku baca daripada 16 buah buku/novel yang sempat aku sambar di PBAKL hari tu. memang tebal dan selalunya agak membosankan apabila terlalu tebal. Pasti ceritanya merepek, meraban dan merapu semua ada TETAPI tiada pada novel ini. Jalan ceritanya menarik dan boleh buat aku ketawa seorang diri bahkan kawan aku si Ain yg curi-curi novel ni pun dok ketawa sorang-sorang...kahkahkah.....


Aku dapat tahu tentang novel ni melalui akhbar yg menyiarkan kedudukan novel-novel yang terlaris di pasaran pada masa ini. Setebal 753 halaman, penulisnya kini menetap di Brazil kerana mengikut suaminya yang menyambung pengajian di sana. Sekalung tahniah kepada beliau di atas 'kelahiran' novel ini biarpun bahasanya agak rojak (ni bg aku kalau orang lain mungkin selesa kot dgn gaya bahasa sebegitu).


Kiranya tak rugilah aku beli buku ni dgn harga RM22 (ada diskaun RM4)! Jadi jomlah gi beli dan baca danhayati sendiri 'susur galur' hero dan heroinnya.....

2 comments:

[Fadilah Diyana] said...

saya pun dah baca jumaat lepas...tp xwat preview lg...novel ni memang best...novel terbaik kaki novel yg pernah saya baca...ehehe

Rehanz said...

akak pun jarang beli dr kaki novel tapi t rugi baca M.A.I.D ni cuma o
lom habis lagi ler....