Sunday 14 November 2010

INILAH TUAN PUNYA.....

Nah..ambik kau...kamera salut emas tu!!! Edisi yg sangat2 terhad kan...entah2 dia sorang jer yg ada kamera cam gitu...aduh..kamera pun emas apatah lagi yg lain2...bukan kaya-raya lagi ni dah kira kaya-raya-rayap kot..huhuhu minta ampun........banyak-banyak...

Akhirnya aku nak tunjuk sape tuan punya harta benda yg melimpah ruah bak lautan emas ni...jeng...jeng...jeng.....ambil nafas dahulu........ lepas perlahan-lahan....tarik nafas lagi.....tahan...tahan...jangan lepas dulu....... tunggu kejap....... tahan lagi....... berapa banyak nak tahan ni wei......... semput dah aku ni oii....... karang pengsan pulak nanti sapa nak tolong........
Hehehe....oklah lepas perlahan-lahan. Arrghhh leganya!!!! Satu, dua, tiga, empat, lima, enam....makin merepak aje aku ni...nah tengoklah puas-puas....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sape lagi...Sultan Brunei lah....

Sultan Hassanal Bolkiah

Bergambar bersama salah seorang pelajar semasa baginda membuat lawatan mengejut ke sekolah-sekolah terpilih.
Kedatangan baginda tanpa pengetahuan pihak sekolah apatah lagi nak buat sambutan kedatangan baginda
Nak bg semangat kepada pelajar2 sekolah

Pandu sendiri dan di sebelah anakanda (nama aku lupa semaklah!)

Comelnya budak2 sekolah ni...untung kan kecik2 dah dapat jumpa sultan

Potong kek ulang tahun yg ke-64 (tapi still nampak segak dan bergaya kan)...sekali pandang xmacam dah umur 64 tahun kan....

Itu sahaja yg aku nak kongsikan....dah habis fikir ke belum!!! Aku tak habis fikir lagi nih! :)

No comments: