Monday 30 August 2010

GUMBIRANYE...HARI NI...

Hari ni aku dpt satu emel yg memang aku nanti-nantikan sejak beberapa bulan yg lalu....selama itu juga kami saling berbalas emel anara satu sama lain untuk mengetahui perkembangan yg berlaku di sana sini. Khabar itu cukup menggembirakan aku sejak mula emel itu aku baca lewat pagi tadi sebelum waktu pejabat bermula..mula-mula rasa nak menjerit lepas tu rasa panas di mata. Rupa-rupanya dah bergenang di tubir mata tapi aku tahankan juga. Sekarang ni aku kene tunggu hitam putihnya untuk mengesahkan perkara itu dan pastinya aku cukuop berbangga dengan diri sendiri...Akhirnya aku berjaya....
ps: Apa yang berjaya dan apa yg aku gembirakan sangat ni kenalah tunggu dahulu selepas aku mendapatkan kesahihannya...aku akan kongsikan dengan sume orang.....sekian....

No comments: