Sunday 22 August 2010

TERINGIN JUGAK!

pen

key-chain

beg


key-chain

pengasah pensel (sharpener)

rantai kunci (key-chain)

Amendanya ntah tapi kat dlm ada tepung (blh dibentuk2)

pen

key-chain

Sekarang ni makin bnyk lambak on-line shop...senang cite berniaga guna internet terutamanya blog. Murah, jimat dan cepat utk sesuatu urusan. Aku tgk orang ni jual brg orang tu jual bag dlm hati teringin jugak...tapi nak jual ape. Kek cawan (cupcake) dh berlambak yg jual lagi pula aku mane reti nak buat. nak jual pakaian dan aksesori wanita mane pula nak cari supplier dan stok baju...mesti tukar ganti masakan nak letak baju yg sama berbulan-bulan tambahan pula aku sendiri tak ade masa nak ngadap blog hari2 (maklumlah workaholic katakan..:)) Entah betul entah tidak aku eja...lantaklah janji maksudnya ade kan...kan..
Kebetulan skrg aku kerja kat tempat permainan kanak-kanak so banyaklah stok yg keluar masuk kat situ..sampai kita orang yg kerja kat situ pun rambang mata..masyallah, cantik2 produk kat situ...dan sentiasa ada keluaran yg baharu. Kebetulannya lagi kat tempat aku tu kira pusat sehenti utk produk2 tu sebelum dihantar ke cawangan yg lain. Kadang2 ada yg bukan stok kita orang tapi sempat lah ushar kan..
Kat sini aku letak beberapa produk tersebut kpd yg berminat faham-fahamlah yer...bolehlah hubungi aku...aku cuba carikan...Ada lagi tapi tak sempat nak letak nanti-nantilah bila aku ada kelapangan masa (tapi selalu rasa tak cukup memanjang). Boleh dijadikan cenderamata ke, goody bag ke, hadiah utk pertandingan ke, masa hari lahir ke, ape2 yg sesuailah...

No comments: