Friday 27 October 2017

MEHRAJ & HOTEL MALURI - 21.10.2017 (BHGN 1)

WAH, MACAM-MACAM ADA! AKU DAH ADA YANG TRAVEL KE KOREA, EUROPE & GERMANY
 

BUKU KANAK-KANAK. BILA TENGK TERASA MACAM NAK MEULIS SEMULA
 




Sebenarnya aku temankan adik aku yang nak cari buku dan tiba-tiba aku teringat nak cari buku Cik Sederhana dan Encik Segak. Cari punya cari dan ternyata buku tu dah kehabisan stok. Sudahnya aku beli buku karya penulis yang sama (Airisz) iaitu Cik Juliet & Encik Romeo.




Buku karya Airisz sebelum ni aku dah ada.






Balik je rumah, ada masalah pula. Wayar satu rumah aku kena tukar sebab dah lama dan ada wayar yang dah lebik dan berbahaya kalau tidak ditukar dengan segera. Bila wayar-wayar tu buka nanti akan bergelaplah kita orang nanti dan macam mana nak tidur kalau dah kepanasan kan. Tiba-tiba aku dengan adik bagi cadangan pergi ke Hotel Maluri sebab sebelum ni pun kita orang ada perancangan nak ke sana.







































No comments: