Friday 28 September 2012

CSI NEW YORK & BIG BROTHER INDONESIA

CSI NEW YORK

















BIG BROTHER INDONESIA
Ada 15 orang peserta lelaki dan wania yang akan tinggal di dalam rumah ini dan akan ada aktiviti, permainan dan lain-lain yang akan dilakukan sepanjang mereka berada di sini. Penyingkiran berdasarkan undian para penonton. Di sini juga kita dapat menyaksikan tingkah laku, perangai sebenar dan sikap seseorang sebab semuanya akan dirakam oleh puluhan kamera yang berada di sekitar rumah Big Brother ini. 

Mula-mula ditayangkan di Saluran 141, Pelangi secara percuma dan aku pun tengok..lepas seminggu bila bukak tak dapat tengok lagi....rupa-rupanya tu promo di saja dan kalau nak tengok kena langgan Saluran Indo Pek untuk dapatkan saluran 141 dan 142. Apalagi aku pun langgan sajalah sebab nak tengok rancangan ni kan!













Ni info dari laman sesawang di Indonesia: Big Brother Indonesia Bersama simPATI 2011 merupakan musim pertama dari acara realitas Big Brother yang ditayangkan pada tanggal 10 April 2011 hingga 17 September 2011. Pada tanggal 10 April 2011 dilakukan seleksi yang terdiri dari 24 peserta yaitu 12 laki-laki dan 12 perempuan, kemudian kedua puluh empat peserta tersebut diseleksi lagi menjadi 15 peserta yang akan menjadi penghuni di rumah Big Brother selama 164 hari.

Rumah yang menempatkan para peserta big Brother semasa dalam tempoh pembinaannya











No comments: