Friday 2 September 2011

EID MUBARAK 2011


Abang ipar aku, Muhammad Ali


Kek belang yang aku buat (ada pengawasan dr pakar hehehe)


Kek batik yg menjadi kesukaan aku dan air tangan aku sendiri tau!


Abang Ali dan puteri tunggalnya Nurul Jannah


Aku bersama Nurul di pagi raya


Bukan senang nak tengok aku pakai tudung lilit2 macam nih...


Abah


Mak dan abah


Lagi mak dan abah


Hehehe....


3 beradik...


All the perempuan's


Hehehe...gambar apa ni?


Keluarga kecil kami


Aku, abah dan mak


Keluarga asas Hj.Mohd Noordin (kakak sulung aku je xde dlm gbr ni)


Keluarga Angah bersama mak dan abah


Angah, A.Ali dan Nurul Jannah


Relax nampak di pagi raya ni?


Apa hal gelak2 nih...org nak minta maaflah...


Hehehe...mak nak duit raya tau!


Cepatlah minta maaf sama2...


Atuk, nenek bersama cucu kesayangan...


Mak, abah dan adik

No comments: