Tuesday 2 February 2010

BERPISAH JUA AKHIRNYA - KAK MIDAH LAST DAY




Cam sedih jer entri kali yek..tapi memang gitulah sebab aku dah kehilangan seorang supervisor yang bagus pada 20 Jan 2010 yang lalu. Aku dan dia yang dipanggil Kak Midah merupakan batch akhir staff lama yang masih kekal di situ. Mereka yang lain dah pun hilang entah ke mana ada sesetengah yang diketahui keberadaannya. Dah lima tahun kami berkerja bersam tup-tup dapat tahu dia nak berhenti kerja.

Dari apa yang aku tahu dan dengar2 dia memang nak kerja selama 15 tahun saja. Kira had masa dan dok umah lepas ni jaga anak-anak yang masih bersekolah tu...Apa-apa pun aku ucapkan bebanyak terima kasih kepada Hamidah Baba atau Kak Midah di atas kebaikkannya selama ini. Dia juga seorang yang prihatin kepada staff2 dia. Aku lebih senang berurusan dengan dia tentang apa2 saja dan dia adakalanya memerlukan pendapar aku biarpun sekadar part-time staff ajer kat situ...selamat maju jaya kak Midah tersayang ewah-ewah.....

1 comment:

MizBerry said...

arghh...! rindunyer....