Friday 16 December 2022

TRIP KE LANGKAWI - HARI KETIGA (30.10.2022) - BHGN 6 - BORONG COKLAT

Lepas beli beg kecil kita orang terus jalan dan jumpa kedai coklat dan tengok harga lebih murah daripada gambar yang Ain semalam aku putuskan untuk beli je coklat kat kedai ni sebab takut esok kelam-kabut kan. Walaupun harga hanya beza beberapa sen tapi kalau ditambah sikit-sikit jadi banyak juga kan.

Lagi pun takut lain yang dirancang lain pula yang dia orang buat makanya aku borong coklat kat sini. Kak Yam pun beli dekat sini. Aku yang banyak borng coklat sebab ada Adik kirim, Nurul kirim, Khalid (kawan Adik - perempuan) kirim dan aku belikan untuk orang yang terdekat dengan aku.



























COKLAT PALING POPULAR DI LANGKAWI - COKLAT DAIM


ADA JUAL DEKAT KL TAPI HARGA MAHAL SEDIKIT











No comments: