Saturday 24 March 2018

HARI GAJI - MAC 2018 (22 & 23.3.2018)

AKU KIRIM PEN NI DEKAT ADIK AKU RM6 SEBATANG YANG MANA PEN NI ADA PEMADAM DIA SEKALI
 

Pergi bazar kat lobi dan tengok ada jualan tusung dan shawl RM1 dan RM3. Blaus pula RM8. memang murahlah. Ni kain-kain dari kilang yang tidak dituntut sebab tu jual murah dan aku teringatkan kawan adik aku yang belajar kat Matriks (Sue & Ya) terus aku pun gigih mencari tudung bawak crepe dan shawl. 

Lepas tu nampak pula tudung sarung yang comel sesuai untuk budak lingkungan enam tahun ke bawah (teringatkan Nuha) pula. Iman anak kaka aku yang sulung ada kat rumah dan kalau aku belikan untuk dia mesti aku kena belikan untuk Nurul sekali dan aku carilah lagi shawl yang boleh dipakai untuk budak seusia dia. Sudahnya aku beli 10 helai tudung dah shawl dengan harga RM10!

BAWAL CREPE
SHAWL - NURUL AMBIL SHAWL YANG BERCORAK
UNTUK NUHA

UNTUK IMAN

No comments: