Sunday 11 March 2018

BENGKEL SKT 2018 DI KL EAST MELAWATI (10.3.2018) - BHGN 1

Sebelum nak buat bengkel kena pergi tengok tempat dulu sebab ramai yang tahu KL East Melawati ni kat mana. 






MENU PADI HARI BENGKEL TU NANTI
Aku pergi dengan naik kenderaan jabatan memandangkan aku ada masalah pengangkutan untuk ke sana. Aku, Kak Atikah, CC dengan Kak Hawa akan bertolak dari opis. Kebetulan ada barang yang perlu di bawa dari sini ke KL East Melawati tu.








Pada mulanya nama aku memang tiada dalam senarai dan cuma dimasukkan oleh Pn. Zu pada saat-saat akhir memandangkan aku dan Kak Hawa sahaja waris terakhir untuk Bahagian Kawalan Pembangunan yang pernah buat Kebenaran Merancang (KM) walaupun sekarang aku dah bertukar ke Unit Maklumat.

Aku ikutkan sahaja sebab boleh masuk dalam senarai aktiviti untuk penilaian hujung tahun nanti. Hehehe.......











MANISAN DARI TURKI
 







PENCATAT MINIT...KONONNYA. TAPI AKU ADA CATAT BANYAK LAH JUGA HASIL PENDENGARAN AKU KEPADA PERBINCANGAN MEREKA.






Lepas tu ada yang mintak rehat lima minit tapi dapat dekat 15 minit. Orang lelaki biasalah, nak tambah kotoran dalam paru-paru. Masa ni digunakan untuk ke tandas dan CC kita orang mulakan aktiviti bergambar. Sebab gambar tu banyak maka aku akan letakkan di Bahagian 2 nanti. Korang tengoklah sendiri yer...

Sudahnya tu kita orang berhenti untuk makan tengah hari dan solat dalam pukul 1 petang walupun dalam jadual kata 12.30 tengah hari.

Menu: Nasi kerabu yang bukan kegemaran aku.











No comments: